Rekrytering & utvärdering


 


Rätt person på rätt plats
kan ge arbetsplatsen stora fördelar och effektiva insatser, medan en mindre lyckad rekrytering kan kosta företaget både energi och pengar. Det är av största vikt att lära sig hantera processen rätt. Allt oftare behöver företag och organisationer experthjälp för att båda hitta rätt människor med rätta kompetenser.

På SupportMe svarar A-zeta Consulting på frågor som rör rekrytering och headhunting, hur man hanterar en nyanställning och var man börjar sökprocessen efter rätt kandidat. Målsättningen är att erbjuda högkvalitativa rekryterings- och utvecklingstjänster till organisationer inom både privat och offentlig sektor. Vid direktsökning hittar A-zeta kandidater som matchar kravprofilen, trots att de inte själva har sökt tjänsten. Kandidaterna identifieras främst via våra A-zetas kontaktnätverk och via databaser.

A-zeta Consulting handleder via chatt, Skype, telefon, e-post eller fysiska möten.



Vi rekommenderar direktsökning

  • när posten inte kan offentliggöras av olika orsaker, till exempel konkurrens
  • när det finns få lämpliga personer för uppgiften
  • när ni endast vill nå en specifik målgrupp
  • när ni med sökningen vill nå personer som inte aktivt söker jobb själva
  • när ni är ute efter effektiv tidsanvändning
  • när vi vill ha fokus på kvalitet.

 


Boka tid för ett digitalt möte (60 minuter) via chatten.
Timtaxan för rekrytering och utvärdering är 100 euro + moms.


Du hittar A-zeta Consultings guide ”Effektiva och lyckade rekryteringar – tillsammans” här.